На галоўную На галоўную
Напісаць ліст Напісаць ліст
Карта сайта Карта сайта
Рус
Бел
Eng
ГЕРБ РБ Асіповіцкі раённы выканаўчы камітэт

Рака Свіслач  Асіповіцкая ГЭС  Мемарыяльны комплекс Брыцалавічы  Алея Герояў Мемарыяльны комплекс Расохі Асіповіцкі райвыканкам
Рака Свіслач
Галоўная Служба "Аднаго акна" Агульная інфармацыя аб службе "адно акно"

Агульная інфармацыя аб службе "адно акно"



СЛУЖБА «Адно акно» РАЙВЫКАНКАМА

Аказанне кансультатыўнай дапамогі па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур ажыццяўляецца па адзіным даведачна-інфармацыйным нумары 142 .

Папярэдні запіс, кансультацыя па пакеце дакументаў, неабходных для падачы заявы ў службу "адно акно" райвыканкама, ажыццяўляецца па тэлефоне 66191

РЭЖЫМ ПРАЦЫ

Аўторак, серада, чацвер, пятніца - з 8.00 да 17.00 гадзін, без перапынку на абед;

панядзелак - з 8.00 да 20.00, без перапынку на абед.

Субота, нядзеля - выходныя дні.

Прыём грамадзян у службе "адно акно" ажыццяўляюць :

Шкурына Таццяна Пятроўна - спецыяліст службы "адно акно"

Біскуб Анастасія Сяргееўна - спецыяліст службы "адно акно"

Жаўрыд Дар'я Яўгенаўна - спецыяліст службы "адно акно"

Патапава Ірына Іванаўна - старшы інспектар аддзела па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Непасрэднае кіраўніцтва арганізацыяй дзейнасці службы "адно акно" ажыццяўляе Некрашэвіч Ала Валянцінаўна (1 корпус райвыканкама, каб. №33, тэл.66008) , начальнік аддзела па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама, а ў выпадку яго часовай адсутнасці (працоўны або сацыяльны водпускі, часовая непрацаздольнасць, службовая камандзіроўка і іншае) – Лысая Вольга Іванаўна (1 корпус райвыканкама, каб. №15, тэл.66018) , галоўны спецыяліст аддзела па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама.

Служба «адно акно» райвыканкама падсправаздачная і падкантрольная кіраўніку спраў райвыканкама Данянкову Юрыю Аляксеевічу (1 корпус райвыканкама, каб. №23, тэл.66006) , які каардынуе яе дзейнасць, ажыццяўляе агульны кантроль за выкананнем заканадаўства ў службе «адно ок.

Адказнасць за належны разгляд заяў, якія паступілі ў службу "адно акно" райвыканкама, за выкананне тэрмінаў пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур ускладаецца на кіраўніка, службовая асоба структурнага падраздзялення райвыканкама, арганізацыі, да кампетэнцыі якіх адносіцца ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур.


Сітуацыйная дапамога інвалідам пры звароце іх у службу "адно акно" райвыканкама

У мэтах рэалізацыі Закона Рэспублікі Беларусь ад 30 чэрвеня 2022 г. № 183-З "Аб правах інвалідаў і іх сацыяльнай інтэграцыі", Правілаў забеспячэння даступнасці для інвалідаў аб'ектаў сацыяльнай, транспартнай і вытворчай інфраструктуры, транспартных сродкаў і паслуг, ацэнкі ўзроўню іх даступнасці, зацверджаных пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 21 лістапада 2022 г. № 796, інваліду, які суправаджае яго асобе пры неабходнасці наведвання службы "адно акно" райвыканкама (г. Асіповічы, вул. Сумчанка, 30) з мэтай ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры (атрымання кансультацыі) неабходна папярэдне паведаміць аб гэтым работніку службы "адно акно" райвыканкама, з указаннем інфармацыі аб асобе, якая суправаджае інваліда, характару і аб'ёму патрабаванай сітуацыйнай дапамогі па тэлефонах: 142, 8 (02235) 66191.


Асноўныя задачы і функцыі службы «адно акно

Асноўнымі задачамі службы "адно акно" райвыканкама з'яўляюцца:

забеспячэнне рэалізацыі заяўнага прынцыпу "адно акно" пры звароце зацікаўленых асоб за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур;

стварэнне ўмоў для падачы ў адным месцы зацікаўленымі асобамі заяў;

аказанне бясплатнай кансультатыўнай дапамогі па пытаннях падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

забеспячэнне своечасовай і якаснай падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

выдача адміністрацыйных рашэнняў.

У адпаведнасці з асноўнымі задачамі служба "адно акно" райвыканкама выконвае наступныя функцыі:

выдае даведкі (выпіскі) з дзяржаўных рэгістраў, рэестраў, кадастраў, спісаў, каталогаў, баз і банкаў даных, іншых інфармацыйных рэсурсаў і сістэм, доступ да якіх арганізаваны ў службе "адно акно", у адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства аб

тлумачыць абавязак упаўнаважаных органаў самастойна запытваць дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, за выключэннем тых, якія ўключаны ў пералікі дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі, а таксама правы і абавязкі зацікаўленых асоб;

растлумачвае тэрміны накіравання запытаў у іншыя дзяржаўныя органы, іншыя арганізацыі, парадак унясення платы за выдачу атрыманых па такіх запытах дакументаў і (або) звестак, за прадастаўленне якіх заканадаўствам прадугледжана спагнанне платы, а таксама іншыя пытанні, звязаныя з парадкам падачы заяў, у тым ліку у электроннай форме, падрыхтоўкі дакументаў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў;

бясплатна прадастаўляе прадугледжаныя заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту па ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур, растлумачвае парадак іх запаўнення і прадстаўлення;

прымае заявы, а таксама дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з заявамі, у тым ліку заявы зацікаўленых асоб аб унясенні змяненняў і (або) дапаўненняў у адміністрацыйныя рашэнні, аб выдачы дублікатаў адміністрацыйнага рашэння па адміністрацыйных працэдурах, па якіх прыём заяў на іх ажыццяўленне і выдача адміністрацыйных рашэнняў ажыццяўляецца праз службу "адно акно";

адмаўляе зацікаўленым асобам у прыняцці заяў у парадку і выпадках, прадугледжаных заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь;

падрыхтоўвае да разгляду заявы, а таксама дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з імі, і перадае матэрыялы ў адпаведныя ўпаўнаважаныя органы, у тым ліку ў выглядзе электронных дакументаў (пры неабходнасці), падпісаных электронным лічбавым подпісам, выпрацаваным з выкарыстаннем асабістага ключа, сертыфікат адкрытага ключа якога выдадзены рэспубліканскім які сведчыць цэнтрам Дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу;

атрымлівае дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, у парадку, прадугледжаным у артыкуле 21 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб асновах адміністрацыйных працэдур", у тым ліку з улікам патрабаванняў па абароне інфармацыі атрымлівае дакументы і (або) звесткі, якія змяшчаюць інфармацыю, якая адносіцца да камерцыйнай ці іншай ахоўнай законам таямніцы, за выключэннем інфармацыі, якая адносіцца да дзяржаўных сакрэтаў;

запэўнівае дату і спосаб атрымання інфармацыі, неабходнай для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, атрыманай праз:

агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы з дзяржаўных рэгістраў, рэестраў, кадастраў, спісаў, каталогаў, баз і банкаў даных, іншых інфармацыйных рэсурсаў і сістэм, інтэграваных у агульнадзяржаўную аўтаматызаваную інфармацыйную сістэму;

накіравання запытаў і атрымання адказаў у выглядзе электронных дакументаў з выкарыстаннем сістэмы міжведамаснага электроннага дакументазвароту дзяржаўных органаў;

выдае зацікаўленым асобам адміністрацыйныя рашэнні (іх копіі, выпіскі з іх);

тлумачыць парадак і тэрміны абскарджання прынятых адміністрацыйных рашэнняў;

выдае зацікаўленым асобам унікальны ідэнтыфікатар у мэтах забеспячэння доступу да адзінага партала электронных паслуг агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы для падачы заяў, атрымання адміністрацыйных рашэнняў (паведамленняў аб прынятых адміністрацыйных рашэннях) і падачы (адклікання) адміністрацыйных скаргаў у электроннай форме;

вядзе справаводства па заявах ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку.


Прапануем запоўніць анкету ацэнкі эфектыўнасці працы службы "адно акно". Запоўненую анкету Вы можаце прадставіць у кабінеты №15, №33 першага корпуса райвыканкама, а таксама запоўніць і пакінуць яе ў службе «адно акно» райвыканкама ў спецыяльнай скрыні для збору запоўненых анкет.

Анкета эфектыўнасці працы службы адно акно