Наладкі
Наладкі шрыфта
Arial
Times New Roman
Памер шрыфта
A
A
A
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Паменшаны
Стандартны
Вялікі
Каляровая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
АСІПОВІЦКІ РАЁННЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ
Галоўная / Органы ўлады / Выканаўчая ўлада / Раённы выканаўчы камітэт / Аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Некрашэвіч Ала Валянцінаўна, начальнік аддзела па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Тэл.: 8-(02-235)-66008, 66020 (аддзел)

Асноўныя задачы аддзела:

  • Рэгістрацыя пісьмовых і вусных зваротаў грамадзян.
  • Арганізацыя своечасовага і правільнага іх разгляду.
  • Удасканаленне арганізацыі працы па зваротах грамадзян па выдачу даведак і іншых дакументаў на аснове заяўнага прынцыпу «адно акно» ў структурных падраздзяленнях райвыканкама, пасялковых і сельскіх выканкамах, арганізацыях раённай камунальнай уласнасці.
  • Арганізацыя прыёму грамадзян службовымі асобамі райвыканкама.
  • Усебаковы аналіз зваротаў грамадзян, якія змяшчаюцца ў іх крытычных заўваг з мэтай выяўлення прычын і ўмоў, якія спараджаюць парушэнне правоў і ахоўных законам інтарэсаў грамадзян, а таксама выклікаюць іх паўторныя звароты.
  • Аказанне метадычнай дапамогі структурным падраздзяленням райвыканкама, пассельвыканкамам, арганізацыям, размешчаным на тэрыторыі раёна, у ажыццяўленні работы па разглядзе зваротаў і прыёме грамадзян, па арганізацыі справаводства і кантролю за выкананнем дакументаў.
  • Вывучэнне і абагульненне запісаў, якія ўносяцца грамадзянамі ў Кнігі заўваг і прапаноў.
  • Інфармаванне грамадзян аб магчымасцях выкарыстання заяўнага прынцыпу «адно акно».
  • Арганізацыя справаводства ў апараце райвыканкама, яго структурных падраздзяленнях.
  • Арганізацыя аператыўнага кантролю за выкананнем структурнымі падраздзяленнямі райвыканкама, пассельвыканкамамі, арганізацыямі раённай камунальнай уласнасці дакументаў і даручэнняў вышэйстаячых органаў дзяржаўнага кіравання, рашэнняў райвыканкама і распараджэнняў старшыні райвыканкама па сутнасці і ва ўстаноўленыя тэрміны.
  • Прыём, рэгістрацыя, улік і размеркаванне па прыналежнасці карэспандэнцыі, якая паступае ў райвыканкам.
  • Збор і аналіз дадзеных аб стане дакументазвароту ў райвыканкаме, структурных падраздзяленнях райвыканкама.
  • Кантроль за працай дыспетчарскай службы ў райвыканкаме (па прынцыпе «гарачай лініі») па аказанні грамадзянам кансультатыўнай дапамогі і аператыўнага вырашэння ўзнікаючых у іх сацыяльна-бытавых праблем.
  • Каардынацыя ўзаемадзеяння праваахоўных органаў, органаў тэрытарыяльнага ваеннага кіравання, раённага аддзела па надзвычайных сітуацыях з органамі выканаўчай улады.